luni, 25 mai 2009

Gata, mai este doar un meci!

S-a terminat si sezonul 2008-2009. Divizia A. Sambata i-am batut pe cei de la Braila. O echipa infiintata sau mai bine zis reinfiintata anul trecut. Mi-au placut tricourile lor, scria BGS. In "tribuna" erau si colegi(banuiesc) de la BGS. Unul a intrat in teren...il manca in fund cred...Mestere....acolo era pe pumni, nu pe caschete, bate si pistoale...data viitoare stati potoliti...
NU mi-a placut terenul. Daca si ala e teren de competitie, atunci Lomu tre' sa vina sa-mi stearga ghetele... Mic, cred ca doar un metru de spatiu liber de jur imprejur. Inteleg ca trebuie incurajata aparitia de noi echipe, noi terenuri...dar la dracu! Intrara sambata fo 3 intr-un copac de pe margine de ne-a fost teama sa nu se muleze definitiv pe el!
Ii baturam cu fo 31 de puncte. Eu mi-am luat un cap in obrazul stang de numa-numa! Se facuse un hematom de iti era mai mare dragul! Acum obrazul e desumflat, mi s-a umflat si invinetit ochiul stang insa...abia mai vaz cu el...Asta e! Mergem mai departe!
Pe 30 vine meciul pentru promovare-Jucam cu Stiinta Petrosani. In 07-08, la ei acasa am infrant, la noi acasa am castigat...sa vedem ce-o sa fie acum...
Oricum e o senzatie aiurea...s-a terminat si campionatul asta...Si, din ce se aude, abia prin martie mai incepe altul...macar partide amicale sa mai facem....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu